Asyatosumunannesiyim
alıştırma bardağından mama içileceğini sanmıyorum uçları farklı çünkü
ek gıda alışverişi için e bebek önümüzdeki hafta ek gıda malzemelerinde indirim yapıyor kesinlikle takip edin
2 bucuk aylık tecrübemi söyliyim sizi malzeme konusunda
E bebeğin ucu yumuşak kaşıkları daha kullanışlı 2li satılıyo
cam rende,haşlama aparatı,mümkünse küçük tencere bütçenizi bilmiyorum ama ben pahalı oio tabaklarından almak istemedim gereksiz pahalı e bebekte 3 bölmeli tabak aldım çok memnunum
önlük olarakta başta minik yakalı önlük ama sonrasında üst baş çok batıyor kolları lastikli önden giydirilen önlük alın yoksa her yemek sonrası üs değiştirme😂