mavigiller valla ben koru hastanesinde yaptım, hemde doçent doktor. Spinal oldum ayik haldeydim, bebeği çıkarırken bastirdilar ben çığlık attım
Doğumdan sonra doktora diyorum ki çok ağrım var ağlıyorum yok yok bişey yoktur daha anestezinin etkisi var diyo, bizlik değil diyo
Doğuma sağlam giren ben, doğumdan 1 saat sonra saatlerce ağrıdan ağladım