mavisgozlum benim bebeğim 25 günlükken olmuştu. 3 gün kaldı hastanede. Hiç bir işlem yapmadılar ateşi vardı sadece onu düşürdüler. Onun dışında hava bişey takmadılar. Yemesi iyi olduğu için toparladı çok şükür. Çok geçmiş olsun, zor bir süreçti benim için. Hem lohusalık hem hastalık mahvolmuştum 😢