Didem4957 Zehra1234 valla ben biminkini kullanıyorum prima bizde pişik yaptı şuan çok memnunum bi sorun yaşamadım
Kizannesi92 Zehra1234 Zehra1234 baby turco 1.05 ile 1.15 fiyat aralığında alıp bir hayli stok yaptım ıslak mendili ni de sabunlu olandan aldım 48 paket şimdilik memnunum
Kizannesi92 Zehra1234 önlem marca bebek bezi de indirimdeydi markette 4 numara 44lusu 44liraydi tanesi 1 TL ye geliyordu stoğum bitince BİM’in yda a yuzbirin bezini denemeyi düşünüyorum bende
annelikhalii Zehra1234 şokun bezi bebeland en uygunu bende molfix yada slepy büyük boy geliyor marketlere bulursam büyük boy alıyorum bulamazsam sokun bebeland bezini alıyorum 5 numara 30 tanesi 43 tl
Kizannesi92 Zehra1234 Önemi kullanmadım Molfix Prima Sleppy baby turco hiç sızma yapmadı bizde ama ben idrar yolu enfeksiyonu çok şık olduğu için bizde bekletmeden alıyorum bezini her beslenmeye kesin bez alıyorum üç dört saatte bir