Arkadaşlar bana bi akıl verin kızım 6 aylık olmasına 2 hafta var ek gıdaya geçicez ama ondan öncesi kızıma çorba veriyolar salçalı yemeğin suyundan veriyolar çay veriyolar ben kendim tarifler yapıcam diyorum istemiyorum beni duyan gören yok kendim söylüyorum kendim dinliyorum Buda beni çok bunaltıyo