Aezgi
Ben de parkta oğlumun akranlarının yürüdüğünü görünce iç çekiyordum ama biz yürüteç kullandık, onun etkisi ile geç yürüdü. Ben 1 yaşında yürüme arkadaşı aldım ama oğlum da sıralama da yoktu, bu bakıma yürüme arkadaşı çok etkili oldu. 14 aylıkken tam anlamıyla yürümeye başladı.