Ysmnar Kızlar kızım hasta 3 gündür hiç birşey yemiyor nasıl bir yol izlemeliyim çok üzülüyorum 15 aylık
snil Ysmnar Hastayken iştahsızlık çok normal bizler gibi onların da midesi almıyor. Ekmek, simit tarzı eline alıp yiyeceği, ağır gelmeyecek şeyler teklif edin ya da bisküvi vs denediniz mi
HKyhn Ysmnar yemesi için çok ısrar etmeyin. Bırakın Vücut yediklerini sindirmekle değil hastalıkla uğraşsın. Bolca meyve suları içirmeye çalışın. Tam olarak neyi var ?
Ysmnar Lütfen çok zor durumdayım zaten eliyle birşey yemiyor kaşığı kesinlikle kabul etmiyor ateşi düşmediği için sık ilaç alıyor ve antibiyotikte kullnıyıruz kilo kaybımız var
Es1345- Ysmnar merhaba şuan benim kızımda da aynı hastalık var 9 aylık ben de yediremiyorum siz düzeldiniz mi iştahı düzeldi mi ben de çok üzülüyorum 😔