Arazynp 40 miz doldu. Ben kendi dikislerime bakinca dikislerim kapanmis görünüyor. Kadin dogum icin gitmesem sorun olur mu?
amansallagitsin Arazynp gitmene gerek yok ben dogum yaptim 1 hafta sonra gel dedi gittik dikislerin gayet guzel bunlar dokulcek filan dedi bi daha bana 6 ay sonra gel dedi rahim bakcam filan dedi bnm kirkim cikti gitmedim cnku gerek yok
Cinarinannnesi Arazynp doktorun sana demedim gel diye benim doktorum doğumdan 1 ay sonra kontrole gelceksin dedi rahimin toparlanmasına bakıyor bence git.