Nadide-Sultan 4 aylik bebeğim çok fazla ağlıyor napicagim hiç bilmiyorum masaj yapıyorum gazını çıkartiyorum gaz ilaçları kullaniyorum ama yok fazla ağlıyor hele ki akşamları
RabiaKar Nadide-Sultan buluşup bi sarılalım mı? Aynıyız 4ay11 günlük çok yorıldum ağlamasından uyuturken ağlıyo uyanıkken mıkır mıkır şaşırdım artık napıcağımı😢😢😢
Atikeemre14 Nadide-Sultan aynen atak ayları şuan sabred annesi sana ihtiyacı var sen ne kadar agrasif olursan oda hircinlasir benim 2 yaşında kızım var keşke küçük kalsaydı diyorsun 2 yaş sendorumu yaşıyorsun inan tüm ataklara bedel hele dışı yürümesi daha neler neler şuan en iyi günleriniz Allah sabır versin canim
Nadide-Sultan RabiaKar vallla gerçekten oyle bazen çok yoruluyorum sürekli öyle ne zmna biticek bu durumlar
RabiaKar Nadide-Sultan kelin ilacı olsa hesabı😩bende bilmiyorum 🤷♀️ Ben ümidi kestim sanırım doğduğundan beri böyleyiz atağa özel değil bizimki 😬
amansallagitsin Nadide-Sultan gecici bugunler biraz sabir etmek lazim zor baya zor ama yapcak birsey yok malesef