Bebeğim 6.5 aylık işe başlayalı 1 hafta oldu. Geceleri çok sık uyanmaya başladı. Emzirdikten sonra yatağa yatırıyorum ağlamaya başlıyor memede uyumak istiyor. Sabaha kadar öyle kaç sefer uyandı bazen pış pış sesi açıyorum. Neden böyle oldu anlamadım. Diş döneminden mi bilen varsa yardımcı olabilir mi 🙏