Tugce_hckrkmz37 Kızlar 3 kere kullanabildim sadce kullanmıyorum sütüm olmadıgı için satmak istiyorum suan sıfırı 650 tl hepsi buradada bn cok uygun fiyata vericem cnkü hiç bi işime yaramıyo en azından alan kişinin işi görülsün 🙏 almak isteyen varsa yardımcı olurum
Pares Tugce_hckrkmz37 üstte kalsın aynısı bende de var ilerde bir çocuğum daha olur belki diye saklıyorum 🥰
Tugce_hckrkmz37 1Nazende ya aslında 300-350 civarı düşündüm ama elimde dursun istemiyırum boşa alan olursa 250tl vericem cnkü daha ye gibi hiç kullanamadım 3-4 defa oda kısa süreli
Pares Tugce_hckrkmz37 beni de oğlum emmedi kaç ay sağarak verdim sonra onu da içmek istemedi sağlıklı olsunda bebişler hiç farketmez ♥️