gamzenurgnk Bebeğimin tesisleri koyu kahverengi doğdu. Doktor test yaptı böbrek üstü bezlerinde bir sıkıntı olabilir dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?
gamzenurgnk Rmysssa rengi kendiliğinden açıldı çok şükür bi sıkıntı da çıkmadı korkulacak bir şey yokmuş
Rmysssa gamzenurgnk coook sevindim cok gecmis olsun.bizim de renginde bariz belli olan açılma var ins acth ve kortizol testleri de iyi çıkarsa takibi birakacak doktor