Bağlıktada belirttiğim gibi 24 saat meme emen 22 aylık oğlum artık son zamanlarda yeni doğan bebekler gibi hiç bir ek gıda almadan sadece meme emiyordu bu durum beni çok üzünce meme alımını azaltmak için en azından gündüzleri yemek yesin gece yine emziririm diye düşünerekten gunduz meme ucuna hafif limon sürdüm isteyince verdim ve veriş o veris birdaha ne meme dedi ne huysuzluk etti ne yanıma geldi ben basta ne oldugunu anlamadım ablalarıma sordum anneme sordum öyle seymı olur gece alır dediler gecede uyurken dahi almadı mememi okadar üzüldüm ve pişman oldum ki yani bir anda terk etmesini asla istemezdim meme yerine su istiyor dünden beri ben sanki oğluma kötülük yapmış gibi dünden beri hem düşünmekten hemde mastitten uyuyamıyorum sol göğüsümde iyi huylu kist var memem doldukca o baskı yapıyor canım cok yanıyor emzirmeyi bırakınca gögüs sızısına iyi gelen bildiğiniz seyleri paylasır mısınız lütfen :( cok kötüyüm hem ruhen hem fiziken