Hanımlar bebeğim 2 aylık. Son bir haftadır uykuya dalmada çok sorun yaşıyoruz. Gündüz uykumuz sadece 1 kere o da 2 saat anca. Uyur gibi oluyor 10 dk sonra uyanıyor. Neden oluyor bilgisi olan var mı? Verem aşımızı olduk 3 gün önce ondan mı sıcaklardan mı anlayamadım. Yaşayan bilen varsa yazabilir mi ?