Gündüz emzik kötü olmuş falan diye ikisini de emziği çöpe atarken gösterin . Akşam emzik diye ağlarlarsa enanzından çöpe attık dersin . Ucunu da kesip bozulduğunu çöpe atmanız gerektiğinizde söyleyebilirsiniz . Ben 9 aylıkken bıraktırdım. Dişi ağrıdığı bir dönem istemedi emziği bende kaldırdım attım . Hiç aklına gelmedi . Şuan bıraktırın büyüdükçe daha da zorlaşıyor bıraktırması diyorlar