Kaçıncıya soruyorum artık sayısını unuttum bebeğim sürekli tekrarlayan pişik oluyo çözüm bulamıyorum bulamıyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Bu sabah yine olmuş hafif noktalı kanamalı kafayı yicem artık🤦♀️😥söylenen herşeyi yaptım ıslak mendili kestim trosyd hametan travazol kantaron yağı mustela bepanthol.pudra dediler onu da denesem geçermi ki Allah rızası için yardım eder misiniz