Kızlar 3 gündür hastanedeyiz .. ateşimiz yok ama öksürüğümüz var .. sizin bebekler öksürdü mü ? Öksürdüyse ne zaman iyileşti ne zaman geçti hastaneye yattı mı ?? Hastaneye yattıysa kaç günde çıktı .. antibiyotik tedavi mi yapıldı mı ? Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin çok üzülüyorum