Ya artık vicdan azabı çekiyorum ben mi hata yapıyorum bi yerde anlamadım 2 3 haftada bi hasta olmaya başladı evimiz sıcak tek sorun gece üzerini örtmemesi uyku tulumu aldım henüz gelmedi ensesini elliyorum gece cok sıcak değil ama asla örttürmüyor bende üzerimi örtmeden yatııyorum soğuk değil evimiz bakıcısına bırakıyorum orasıda sıcak yani ben nerde hata yapıyorum ya da kış ayı diye mi böyle anlamadım grip gibi bişey oluyor burnu akıyor 3 hafta kadar önce korona atlattık anlamadm napmam lazım bu cocugun bağışıklığı için? 16 aylık olacak