Merhaba, kızım 4 aylık. Besin alerjisine bağlı egzama yaşamaktayız. Saç derisinde de cok fazla kuruluk mevcut. Mustela kullandık ama iyi gelmedi. 2 urun arasında kaldım. Bioderma ve trukid.
Trukidi atopik dermatit cilt icin kullanıp memnun kalan var mı? Gerçekten bu kadar mükemmel mi ,yoksa şişirilmiş bir urun mu? Icerik olarak çok temiz olduğu söyleniyor. Ne kadar doğru?