YadeKaradag Merhabalar 38 günlük bebeğin makatının kenar kısmı karşılıklı kızarıklık var ve her kaka ve gaz çıkardığını da ağlıyor. Mantar değil pişik olduğunu düşünüyorum. Olabildiğince önlem alıyorum sizin önerilerinizde benim için önemli ?
YadeKaradag Deletedmom280 vardı başladım ama sanki çatlak var gibi doktora götürmeyi düşünüyorum çünkü çok fazla hırçınlaşıyor 😐
Ftm48 Benim oğlumda pisik olmuştu her türlü pisik kremi denedim fayda etmedi arko krem sürdüm 3 günde düzeldi isterseniz bi deneyin baya faydası oldu bize
hellomom Ben ilk 3 ay her kakadan sonra poposunu suyla yikadim. Halada hergun banyo yaptiriyorum yatirmadan. Pisik olmasini onluyor. Sudokrem iyi diyorlar bir de desitin diye bir krem var o da hizli geciriyormus.
sima YadeKaradag başka sorunu var mı bizde de ayni durum var bizim süt alerji miz var mutlaka doktora götürün