Annezey biz doğumdan sonra sehirdisina gittik iki üç ay orda toparlandım eşim alistirdi. Ben de sorun etmedim çünkü çok uzun bir süre babasından uzakta. İlk defa ayrı kaldık o da çok özledi. Şimdi bizimkiler ariyor ozluyorlar nasıl göstermeyebiliriz ki. Bazen ağladığında arıyorum eşimi kardeşimi çıt yok kiyamet koparan çocuktan. Herşeyin fazlası zarar. Çocuklarımız teknolojinin ortasına doğdu. Teknolojik aletleri yasaklamak yerine bunların normal şeyler olduğunu ihtiyacımız olunca kullanmamız gerektigini hissettirmeliyiz. 7/24ben elimden dusurmezsem ilerde çocuk da düşürmez ben öyle düşünüyorum. Tabi dikkat dağınıklığı da ve otizme karşı da önlem almak da fayda var. Üzmeyin kendinizi tedbir alıp oluruna bırakın.