Kızlar şu an aktif sigortam yok özel hastanede muayene olup doğum yaptım ama analık halinden faydalanıyordum, spiral taktırmayı düşünüyorum ama ücretleri genelde ortalama ne kadar oluyor bilginiz var mı özellikle İzmir’de işlem yaptırmış olanlar var mı