Ya sakıncalı diyenler gelmesin kızlar biliyorum saatlerce koymicam zaten örümceğe koyuyorum oğlumu 6 ay 1 haftalık ama bakıyor yürümüyor kendini ittirmiyor bizden küçük bebekleri gördüm pıtı pıtı gidiyor maşALLAH bizimki tembel midir nedir sizinkiler koyar koymaz yürüdü gitti mi zamanla mı öğrendiler kızlar zaten hemen sıkılıyor içinde durmak istemiyor