aysell44 Bebelac Mı Bebelac Gold Mu Sizce Bebeğimin aşırı gazı var mama değiştirdim sizce hangisini almalıyım
Bugram_5 aysell44 canım sma bende biz doğduğundan beri kullanıyoruz gaz ve kabızlık asla olmadı bide hani diyorlar ya mama şişiriyor bebeği diye ama sma da öyle bi sorun görmedim ideal kilo alımı oluyor şuan 17 ay bitecek canım çok memnunum ☺️
aysell44 Bugram_5 sma kullandım kabızlık yaptı o yüzden vermiyorum aptamil verdim oda gaz yaptı son çarem bebelac kaldı 😔