Oy oy zaten vardı 1 aydır falan bi türlü geçmeyen bi grip fakat burun tıkanıklığı artmış durumda ne yaptıysam geçmiyor fizyolojikle hiç açılmıyor kızımın burnu nemlendirici sprey var bide hapşırarak çıkarsın diye onlarda işe yaramıyor çekince de gelmiyor kuru sümük çocuğun canı yanıyor nasıl açıcam ben burnunu hava nemlendiricim yok bişey duydum cold mix diye kullanan var mı açıyor mu yoksa geçici bi çözüm mü ? Bana yol gösterin ya