Nazselcuk Merhaba arkadaşlar çocuğum bugün 50 günlük oldu kaka sorunumuz var 4 gün yapamadık doktor fitil verdi yaptı yavrum fazla fazla. Ama sonra yine 4 gün yapamadı sürekli fitil de iyi bir şey değil diye biliyorum sorun yaşayan var mı ne yapmam gerek?
asafmomyy Nazselcuk Bir aydır aynı sorunla savaşıyorum bir türlü kendi yapmıyor kolon grafisi çekildi bişey çıkmadı lavman yaptırdık üç kez fitil koydum üç kez o şekilde yaptırıyorum bağırsak tıkanmasından şüphelendiler probiyotik kullanıyorum ne yapacam bilmiyorum siz doktora felan gittiniz mi hiç