Bebeğim 9 aylık oldu kan tahlili yaptırdık Demir deposu çok düşükmüş buna bağlı olarak kansızlık varmış.O kadar da dikkat ediyorum beslenmesine emiyor da ayrıca neden böyle anlamadım 🙄 Sidefer de kullanıyoruz.Ne yapmam lazım sizler ne yapıyorsunuz Demir için ? Doktor dün sidefer şase olarak yazdı tekrar sabah akşam içilecekmiş