Yasemin38 listenize baktım kaydettim bende yanlız 9_12 ay arası nohut verılır yazmış ama dikkat ederek verin ve nohutun kabugunu çıkartıp verin derim. Cok zor hazmedilen bir baklıyat. Kızım 1 yaşındayken azıcık verdim hiç unutmam uyuyamadı en son ne var ne yok kustu oyle rahatlamıştı. Buyuk yetişkinlerde bile zor hazmedilir özellıkle kabugu.