Kadernur Ben dogum yaotigimda aksam saat 7 idi ama ben gece 12 de girmisim buraya bunu nasil degistirebilirim 7 ye cekmek istiyorum
Kadernur NaimeYilmaz uygulamada dogum saatini dehistirme nasil oluyor yani ben gece 12 de actim bunu ama normal kendi dogum tarihini girmek istiyorum
Durukusunannesii Kadernur foruma katilma tarihinden bahsediyosan herkes doğum yaptığı gün giriş yapmamıştır yani şahsen ben foruma 1 ay snra katildim o değişmez yani .
NaimeYilmaz Kadernur Doğum saatine göre değişmez ki bebeğin gün bilgisi. Yeni güne geçişte değişir. Yani normalde de böyle bu