Merhaba anneler 5 aylık bebeğime şimdiye kadar formül süt vermedim ama artık pek fazla sütüm yok dün akşam biraz vermeye çalıştım tutmadı bu sabah da vermek istedim çok ağladı günde 4 5 bez değiştiren oğlum artık 2 3 e düştü ne yapabilirim biberonu nasıl tutar lütfen yardımcı olur musunuz😢🤲