Sedat80 1 aylık bebeğim var 2 gündür ateşleniyor :( uyku problemi yaşıyor. Şuan ateşi düştü ve ufacık sesten uyanıyor . Klimalı ortamda bulundurmak zorundayım bebeğimi çünkü adana çok sıcak 🤦🏼♀️ Oda sıcaklığı kaç derece olmalı?
Derinbbk Sedat80 doktora götür canım muhakkak ateş varsa üşütmüş olabilir yazık kuzum çok küçük daha rabbim şifa versin çok dikkat et bebekler kırk güne kadar kuş gibilermiş en ufak rüzgardan bile hasta olurlarmış ben çok dikkat ettim çok şükür iki aylık olduk hastalanmadı inşallah hep böyle gider
Derinbbk Sedat80 neden verdi bişeyi yoktur inşallah onlar sadece ateşi düşürmek için üşütmesinde yavrum şimdi nasıl iyidir inşallah bol bol emzir anne sütüde şifadır canım