Merhaba günaydın anneler🎈
Bu ara oğlum için akıtmayan suluk bakıyorum.
Ml fazla olsun istiyorum. 29 ay 20 günlük oğlum. Bardaktan şişeden içiyor ama avent mor suluğu var ve baya seviyor elinin altında olunca içiyor sürekli. Yanında olsun hep diye biraz daha büyüğünden istiyorum. Aventin büyüğü var ama alternatif olarak siz neler kullanıyorsunuz? Akıtmayan sulum öneriniz varsa paylaşırsanız memnun olurum🌹