tasyanbenim bildiğim terlemesi iyi bişey, ağlamasıda ağrısındandır diye düşünüyorum, covid malesef akrabamizin bebeğini 2 aydır ağlatıyor, ağrıdan dolayı, ama bence devlet Hastanesi’nde bir ara baktır, bir de danış, çünkü içinin rahat etmesi önemli, stres yapmaman gerek, sütün kesilir Allah korusun, bebeğini bu dönemde anne sütü ile beslemen çok önemli, sen müsayit olduğun Bir ara al bebeğini git bir hastaneye, bir baksinlar, sende bebekte rahat etmiş olursunuz, hem dışarı çıkartıp hava aldirmanda bebeğine iyi gelebilir, bir de doktora her şeyi ayrıntılarıyla anlat, bazı doktorlar anlamıyor çünkü, ayrıntı vermek gerekir,