Elifaydin Merhaba, ben de sizin gibi aşısız idim. Bebeğim 40 günlükken korona olduk. Üstelik bebeğim prematüre idi çok korkmuştum. Ama o da Bnde çok hafif atlattık. Hatta bebeğim de sadece geniz akıntısı oldu diyebilirim. Doktorumuz bol bol emzirip, bebeğin yanındayken çift maske kullanıp, emzirmeden önce göğsümü yıkamamı söyledi. Temizliğe, odasını havalandırmaya dikkat ettim. Emzirmek çok önemli. Moralinizi yüksek tutun. Psikolojik olarak hep ben iyiiym diyin siz iyiyseniz bebekte daha iyi olur, çok geçmiş olsun