MinnakPanda Canım, bana sürekli değil ama ara sıra oluyordu. Ben doğum yaptıktan sonra üç ay annemlerde kaldım. Gece annem bebeğim ağlayınca beni çağırıyordu, bende kızım kucağımda emziriyorum diyordum. Ağlama sesi durmayınca annem bir bakıyordu ki ben telefonu göğsüme tutmuş emziriyorum ve kızım zannediyorum. Bir kerede anneme, kızımı kucağımdan al nefesim daralıyor demiştim ama zaten kızım kucağımda değil, beşiğindeydi. Bence uykusuz kaldığımız için oluyor. Vücûd kendini alıştırmaya çalışıyor ama zorlandığı içinde bu tür olaylarla karşılaşıyor. Umarım zamanla düzelirsiniz..🌸