Sedaekrem Bebegımde egzama cıktı dalinin camasır temizleyıcısını ve yumuşatıcı sını kullanıyordum degıstırme istiyorum granur mu onerırsınız sıvı deterjan mı anneler
Zeyna_ Sedaekrem doktorunumuz granül önerdi. Hatta hacisakir demisti cift durulama ve Yumuşatıcı asla olmadan
Kuzeyataannesi Sedaekrem canım benim oğlumda da var ben uni baby nin sıvı deterjanını kullanıyorum, ama sirkeye gećicem, en iyisi doğal olan, sirke hem temizliyor, hemde doğal çözüm, bir dene istersen.
Naciyeylmz Sedaekrem duru granulu. Dalin bnm bebeğimde yaptı egzama sebamed yada durumun iyise mustela al cnm
Sedaekrem Kuzeyataannesi canm bir de benim oglum 3 ay 24 gunluk kaşınıyomudur acaba boynunda egzama yerı
Kuzeyataannesi Sedaekrem Ben gün içinde sürekli krem sürüyorum rahatlıyor, kaşınıyor dur canım eline kremi al, rahatlar saatte bir.