CEfem Ateşimiz 40 buldu siz vu donemde neler yapıyorsunuz sütüm de cok az arkadaslar neler yasadınız lütfen biraz yardımcı olur musunuz
Mi-Mi CEfem 40ı bulduysa lütfen hastaneye götürün cok fazla ve ayı daha kücük tehlikeli olabilir.Bizde şu an covidiz bebegim 37-38 afeşle 3gün geçirdi daha sonra normale indi şükür.bol bol emizirn emzirirken maske takın.
Elifaydin Canım bende covid oldum çok merak ediyorum sana sorayım bebeğini emzirebiliyor musun bı sakıncası var mı bişey oldu mu
Mi-Mi Elifaydin bende covidim 4aylık bebegimde coviddi ilk belirtiler onda vardı ateş vs daha sonra kendimde başladı titreme öksürük grip gbi oldum.Bol bol emzirdim inanın anne sütü normAle döndürdü bebegimi hemde daha sık aralıllarla emzirdim.Sadece maske taktım emzirirken kucAgımdayken
CEfem Elifaydin aksine emzirmeyi öneriyorlar ama ben covid miyim bilmiyorum bebegım pozitif cıktı ateslendiği için gitmiştik tesatüf gibi oldu
Fks65 Aynı şekilde ben de, ama ateş 38.2 yi geçmedi sürekli calpol dolven verdim. Kendisi sürekli memedeydi ama ben de fırsat buldukça emzirdim bu dönemde emmesi çok önemli zaten iştahları kapanıyor. Ama 40 derece ateş bana da yüksek geldi.
Fks65 Daha sonrasında öksürük yaşayan var mı? Biz atlatalı bir haftadan fazla olacak hala ikimizde öksürüyoruz
Fks65 kirmizibasliklikiz_ aynı zamanlarda beraber geçirdik böyle balgam çıkaramıyormuşsun gibi bir öksürük oluyor onlarda da öyle muhtemelen ama çözüm ne bulamadım, buhar makinesi dediler bu arada kullanıyorum ama kesin bir şey söyleyemem
kirmizibasliklikiz_ Fks65 bende buhar makinesi kullaniyorum ama etkiliyor mu bilemem. Ama sık sık burnunu temizlemek baya rahatlatti benim cocuklari sende sık sık temizle istersen. Baska da bir sey yapmiyorum iste insallah en kisa surede gecer
Fks65 kirmizibasliklikiz_ aynen zaten akıyor da seninkinin de akıyor mu sen mi nemlendirip temizliyorsun?
Elisaninannesi35 2 ay 11 günlük bebeğimle bende covidim , kızım da bir belirti daha yok inşallah da olmaz , emzirmeye devam ediyorum maske ve eldiven takarak , sanki sütüm azaldı gibi
patiseverr_ Elisaninannesi35 bızde aynıyız ana covıtmıyım bılmıyorum dün aşırı derecede halsızlık kemık agrım bas agrım ateş vardı. bugün akşama doğru hepsı gectı sadece cok az öksürüğüm var . Ikı gün önce banyo yapmıstım evım cok soguktu baya üşüdüm saçlarım bıle donmustu sız düşünün elektırıklı Ocak yakıyodum orda ısınıp gerı kendı odama gıdıp üstümü gıydım ordada oyle üşüdüm . Ertesı günü Anlaradan tekırdag yolculuk yaptım klimadan mı oldu dıye düşündüm. Suan Hamd olsun bıseyım yok gibi
patiseverr_ patiseverr_ Elisaninannesi35 oğlumdada öksürük ile isal var . Ve emmıyo mama ole beslenıyor 2ay 11 günlük
Elisaninannesi35 patiseverr_ keşke test verseydiniz , bende aşırı yüksek ateş ve bacak ağrısı ile anladım ertesi öğlen de test vermiştim , şuanda sadece boğazlarim çok kötü ateş titreme bacak ağrısı geçti , bebeğim de hala bir belirti yok olmasın inşaallah da