Selamlar, bebeğim henüz 3 günlük. Sütüm yeni yeni gelmeye başladı. Mama takviyesi yapıyorduk ama azalttık. Şimdi 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum. Dün bütün gün kaka yapmadı. Sütüm mü yeterli gelmedi yoksa bi problemi mi var anlamadım.. yaşayan bilen var mı?