esrabebek 25 günlük bebek 4 saate emzirmek cokmu fazla oluyor saat kuruyorum geceleri duymuyorum kenide aglamiyor yazarmisiniz lütfen
tugbahy6 esrabebek yaa 1,5-2 saat olması gerekeennn tabiiki daha yenidoğan o 4 saat çok fazla sarılık olur kan şekeri düşer allah korusun
tugbahy6 esrabebek kızım ilk 2 ay hep uyuduu ben uyandırdım 2 saatte bir 2 aydan sonra kendi ağladığında emziriyoruz
Yasemin38 esrabebek 1.5 2 saat olmalı en fazla canım. Sık sık emeceği dönem şuan. Hemen dyar hemen acıkır
esrabebek tugbahy6 aglamiyor degisiyormu bu sürec gündüzleri kalkiyr ama geceleri ben kaldiriyorum bazende uyuya kaliyorum malesef ve Allah korusun bende korkuyorum bisey olur diye
esrabebek Yasemin38 Yasemin38 aglamiyor miznizlaniyor bende onu duymuyorum okadar yorgun oldugum icin
tugbahy6 Evet bu 2 ay a kadar böyle 2 Aydan sonra da 3-4 saati bulmasın ama sütünüz olmaz çoğalmaz ve bebek yine 2 saatte bir acıkır