rla bizim de var suan ama ateş olmadı hiç doktora götürdüm burunu açık tut sürekli dedi ilaç vermedi bol bol burnunu yıkıyorum fizyolojik ile bazende hazır deniz suyu sprey ile. Dün yine götürdüm geçmedi ve sanki arttı bu arada bebeğim 6,5 aylık şükür ciğerlere inmemiş ama sanki indi inecek gibi nefes almasından da belli yine bol bol burun yıkayın dedi 2 saatte bir dedi ve ekstra buhar verdi bu kez düne göre daha iyi gibi bakalım nasıl olacak 🥺