Benimkiler de ikiz bir kız bir oğlan canım 11 aylık olacağız inşallah cumartesi 9 aylık kontrolunde kızım 67 cm 8.300 du oğlum işe 69 cm 9200 kilo benimkilerin arasında 1 kilo fark var gorunustede oğlum yapılı kızım minnak duruyor bende çok kafaya takıyorum neden biri zayıf biri kilolu biri gördüğünde kıza yemek vermiyon mu oglanami veriyorsun diye boş boş konuşuyorlar benimkiler de kızım 2260 oğlumda 2350 dogdu boylarında 47 cm idi ikisi ama sıkıntı yapma canım her bebeğin gelişimi farklıdır