bsrkya Senemmm11 Hiç bilmiyorumda bugün ben dışardaydım eşime eve yemek siparişi verdim kadın kurye getirmiş valla helal olsun dedim bende mi başlasam bu işe😄
Senemmm11 bsrkya valla bende yapmayı düşünüyorum eşim yapamadığı zamanlarda ben yaparım 2-3 saat nedir ki 😂
Elifnuronuk Senemmm11 inşallah yardımcı olabildiysem ne mutlu bana Allah sizden de razı olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❣
Senemmm11 Okumayageldim bu zamanda be 6 ne 10 yetmez en az 15 bin maaş girecek ki eve faturası çocuğun masrafı mutfak bilmem ne derken yetsin yoksa hayatta yetmez
Alaranaz Okumayageldim benim eşim dominosta bölge müdürü kendi o kadar maaş almıyor motorcu nasıl alıyor 😳 Ki maaşları eşim yapıyor görüyorum full mü çalışıyor eşiniz
Esrakeskin28 Okumayageldim şuanda bildiğim kadarıyla Trendyol kendide satıyormuş motor yada siz alıyorsunuz biz kendimiz alıp girdik bu işe 50lilik bir motor yada motor ehliyeti varsa 125lik bir motorda olabilir fazla bir şartı yok bildiğim kadarıyla
Esrakeskin28 Senemmm11 eşime sordum öyle olur sorun olmuyormuş saatlerini kendi seçtiği için ise baslicagi saati kendi belirliyor sonuçta diyor