Kızlar 8 aylık bebegim cumartesi günü yüksek ateşle acile gittik boğazları iltihaplanmış dendi ve antibiyotik kullanmaya başladık pazartesi günü tekrar gittik kan verdiğimizde beyaz kan hücresi düşük çıktı dedi doktorumuz 3 gün sonra tekrar gel dedi bugün yine gittik kan alındı sonuç hala düşük hatta dahada düşmüş pazartesi 400 ken bugün 200 cıktı dedi bu ne demek oluyor doğru düzgün bir açıklamada yapılmıyor bizimle aynı durumu yaşayanlar varmı nasıl düzelir neyden kaynaklı olur