Kızlar bebeğim doğuştan tırnak batması olarak doğdu 1 aylık şuan çocuk doktoru antibiyotik krem verdi geçenlerde farklı bir çocuk doktoruna gittim oda antibiyotiği bırakıp alkolle silmemi söyledi ne yapıcağımı şaşırdım bu durum hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilirmi