Arkadaşlar 31 aylık oğlum var memeden 23 aylıkken keserken babasıyla uyumaya alıştı. Şuanda babası yanından geve kalksa veya ise gitse aniden uyanıp hıçkırarark ağliyor baba diyerek ne yapacağımı şaşırdım. Ben uyutmaya çalışıyorum ama yok olmuyor bı yere kadar oluyor bı yerden sonra ya baba diyo onunla uyuyacağım gibisinden ya da gece uyanıp baba diye ağlıyor ne yapabilirim? Gece sürekli uyanıyor 2 3 kez ağlayarak… Baba diye . Allah rızası için bı yol gösterin annem norolojiye götür diyor ısrarla bu çocuk sürekli uyanıyor derdi neymiş bu kadar diyo ne yapacağım…