Wolverine Deletedmom789 Değil mi ya? Ben de öyle bir başladım ama sevdim güzeldi. Bekliyorum yeni sezonu 🤗önceden izlersen haber et 💕
Deletedmom789 Wolverine kesinlikle, güzel işlenmişti kesinlikle ve psikolojikti bu da ayrı hoşuma gitti.. elbette haber ederim ❤️
Gryffindor Wolverine Yabancı diziler biraz ağırdan alıyor ya. Mesela witcher ı beklerken ilk sezonu unuttum. Gerçi onun bütçesi çok ondan o kadar bekledi. Archive81 ikinci sezon için Onay aldı mı acaba ona bakmak lazım önce?
Mammamiaa_ Gryffindor witcher’in 2.sezonu gelene kadar ben doğurdum erkende doğum yaptım 🤣🤣 ama yok izleyemedim
Mammamiaa_ Wolverine en iyi dram filmi : Arel’in ağlaması Korku türü: Arel"in Uykusuzluğu Gerilim: Arel’in yemek zamanı Film kurdu olan ben şuan uyumaya fırsat bulamıyorum😅
Gryffindor Wolverine Alır bence çünkü popüler oldu. Zamanında the OA diye bir diziye başlamıştım dan diye bitirdiler hala sinirliyim 😄
NukleerBaslikliKiz Wolverine The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window (aksiyon-gerilim) Kanal 7 dizilerinin isimleri de böyle paragraf gibi olurdu ya o aklıma geldi 😂😂
Wolverine NukleerBaslikliKiz 🤣🤣🤣 hahahah sorma ya insan okumaya bile useniyo. Eşim soruyo bu gece ne izliyorsun diye Windows daki kadın diyorum 😂😂😂