ada_21 ay atak bu galiba bizde 3 ay 23 günlüğüz gece gündüz mışıl mışıl uyuyan bebe gitti yerine yarım saatte bir uyanmalar gece uyanınca 2 saatte zor geri uyumalar geldi. He birde yatağında pışpışla uyutuyordum şimdi kıyametler kopuyor emerek ya da kucakta zor uyutuyorum alışkanlık olmasından korkuyorum ama ihtiyacı neyse onu vermeye çalışıyorum 😞