Ya artık kafayı yiycem. Oğlum 2 buçuk yaşında. Gece 1 den önce uyumaz. Şuan hala uğraşıyorum. Sabah erken kaldırsam bile gece uyumuyo ya en az 1 saat uğraşıyorum her gece. Gündüz uykusu yapmadığı zaman yine geç uyuyo ama ben 1 saat uğraşmıyorum en azından. E uyutma gündüz diyeceksiniz o zaman da akşam başlıyor saçmalamaya. Valla ne yapcam şaşırdım artık.