selim-im sleepy 6+ numara kullanıyoruz fakat oğlumda lastik işi yapıyor var mı sizin de kullandığınız farklı markalar önerebileceğiniz
birtutamsac selim-im ben bazen yan lastiklerini söküyorum kıxımında bacağına oturuyo 4 kullanıyorm bende
Gizoooo selim-im aynı sorun bizdede oluyor çok sıkıyor bez bedeni büyütüyorum bu sefer bez büyük geliyor molfix denedim bir tık daha iyi önlemi denedim çok iyi oldu
Hazalperi selim-im 4 no kullanıyorum kızım 15 aylık çok memnunum sleepy den sonra oh dünya varmış dedim
Mlsldy selim-im sleepy kullandım bi ara ama lastik izi yüzünden bırakmak zorunda kaldım büyük de alsam iz yapıyordu. Goon premium soft kullanıyorum kızım 23 aylık olacak çok memnunum.