Merhaba sevgili anneler 4 aylık kızım var normalde aauu oouuu gibi veya bağırmalı oldukça şirin sesler çıkarıyordu. 2 gündür ağzını kapatıp benzer sesleri inleme gibi yapıyor. Yeni huy mu edindi yoksa tedirgin olmalı mıyım bilemedim. 3ayda agular vardı 4 ayda aauu gibi şirin sesler 4. Ay bitmek üzere ağzı kapalı inlemeler. Benim gibi benzer durum yaşayan var mı acaba aranızda.